Evaluarea suspendării / Reactivarea serviciului

O facem pentru dumneavoastră

Gestionarea unei eventuale suspendări și reactivarea rapidă a serviciului este esențială și este efectuată în conformitate cu reglementările precise stabilite de legislația în vigoare, devenind o prioritate. Un operator va monitoriza întregul proces, asigurând respectarea reglementărilor în vigoare printr-o analiză promptă și scrupuloasă a poziției de îndatorare a clientului în cauză.

 

FID Management

Acționați imediat pentru a preveni o serie lungă de plăți restante încă de la început

FID (First Invoice Default) - prima factură emisă, prima plată restantă înregistrată. A acționa în acest stadiu este esențial pentru a preveni riscul de fraudă, vânzări forțate sau plăți restante rezultate din contestațiile care au fost neglijate și nu au fost soluționate încă de la început.

 

Soft Collection

Gestionarea cu mănuși de catifea

Gestionarea cu cea mai mare grijă a apelurilor telefonice efectuate de operatori profesioniști devine o prioritate în relaționarea cu clienții dumneavoastră. Astfel asigurăm satisfacția clientului în ceea ce privește asistența primită și certitudinea că acesta nu devine un ex-client sau, mai rău, un debitor.