Soluti avantajoase

Tot câte un pas pană la sfârşitul planului convenit
Planificarea pentru un plan de plată convenabil cu utilizatorul, sprijinită de experiența noastră și de colaborarea cu clientul, garantează un rezultat optim al procesului de colectare și are ca obiectiv fundamental evitarea unei posibile neperformanţe, consecința unei monitorizări inadecvate.

Retention Bad Payers

A recupera un client pierdut? Se poate
Activitate dedicată recuperarilor utenţilor ȋn fază de ȋnchidere contractuală sau suspendare pentru neplată. O intervenție rapidă şi orientată poate permite recuperarea nu numai a unei părți din acea utență cu un risc ridicat de abandon, dar, de asemenea, ȋntoarcerea imediată a unei parți bune de numerar, evitând riscul de a recurge la activitatea de recuperare a creditelor.

Inbound & Outbound

La dispoziția clienților tăi
Este procesul de muncă amplu gestionat de operatori Customer & Credit Oriented, destinat atât pentru a obține plata, cât şi pentru a clarifica orice reclamații ce nu o permit. Serviciul include standardizarea metodei de plată și eventualele migrări de la o tipologie la alta, cum ar fi de la cartea de credit la DD (direct credit).

Evidenta de plata

Verificarea unei plăți la timp, poate face diferența
O echipă dedicată are datoria să evalueze cu atenție și să înregistreze cu cea mai mare viteză și precizie plata creanțelor  trimise de utilizatori, creșterea semnificativă a nivelului de eficiență de management, precum și satisfacerea atât a clientului cât şi utilizatorului.