Gestionarea facturilor nelivrate

Fiecare factură livrată la adresa corectă

O factură expediată unui client, dar nelivrată se va ȋntoarce expeditorului: acesta este un posibil început al neplății. Elliot intervine prompt, gestionând documentul returnat expeditorului printr-o vastă activitate de cercetare şi verificare a adresei.

Dispunem de un sistem propriu, care permite realizarea acestui proces ȋn modalitate semi-automatică şi/sau în timp real, oferind un proces eficient şi calitativ.

Gestionarea litigiilor

A contesta este legitim, a oferi răspunsul corect este o obligație

Activitatea de gestionare in timp util a plângerilor are un scop dublu : satisfacția clienților şi certitudinea ȋncasărilor.

Activitatea noastră se desfășoară prin intermediul unor grupuri specializate pe diverse sectoare, pregătite cu privire la procedurile și reglementările care afectează diferitele tipologii de management.

Prevenire şi notificare

Timpul înseamnă bani – de ce să nu îl utilizăm pentru a reduce perioada de încasare a facturilor?

Prevenirea este o activitate amplă, efectuată la emiterea facturii.

Scopul acesteia este reducerea timpului de colectare, rata de anulări a contractelor şi, ȋn acelaşi timp reducerea procentului de reclamaţii.

Obiectivul este unul singur: încasări mai rapide, "având grijă" de client şi "rasfățându-l".