Gestionarea rezultatelor

Fiecare expediție la adresa corectă
O factură trimisă unui utilizator care nu este livrată şi se ȋntoarce expeditorului, este de fapt un posibil principiu de insolvență. Eliot intervine ȋn timp real gestionând documentul "revenit expeditorului" printr-o activitate vasta de cercetare şi verificare a adresei.
Dispunem de un sistem propriu, care ne permite realizarea acestui mecanism ȋn modalitate semi-automatică şi/sau în timp real, permiţând un proces eficient şi calitativ.

Gestionarea litigiilor

A contesta este legitim, a oferi raspunsul corect este o obligație
Este vorba despre o activitate de gestionare in timp util a plângerilor cu un scop dublu : satisfacția clienților şi certitudinea ȋncasărilor.
Activitatea noastră se desfășoară prin intermediul unor grupuri specializate pe sectoare, instruite cu privire la procedurile și reglementările care afectează diferitele tipologii de management.

Prevention

Timpul reprezintă bani - hai să ȋl folosim pentru a reduce timpul de ȋncasare a facturilor
Este o activitate de prevenire amplă efectuată la emiterea facturii. Activitatea vizează reducerea timpiilor de colectare, rata de anulări a contractelor şi ȋn acelaşi timp reducerea procentului de Plângeri.
Obiectivul este unul singur : numerar mai devreme decât de obicei "având grijă" şi "rasfătând" clientul.